Reklamacje
Przed odebraniem przesy艂ki zawsze sprawd藕, czy nie uleg艂a uszkodzeniu w transporcie. Je偶eli opakowanie posiada聽widoczne uszkodzenia聽zewn臋trzne, zalecamy聽odm贸wienia przyj臋cia przesy艂ki, a nast臋pnie skontaktowanie si臋 z nami pod numerem telefonu:聽534 970 195聽.
Po op艂aceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje mo偶liwo艣膰聽otwarcia paczki w obecno艣ci kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodno艣ci, sporz膮dzany jest protok贸艂 rozbie偶no艣ci, kt贸ry stanowi podstaw臋 p贸藕niejszej reklamacji.
Je偶eli zakupiony towar okazuje si臋 mie膰 wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy聽o post臋powanie zgodnie z poni偶sz膮 procedur膮 reklamacyjn膮:
- Prze艣lij do nas produkt, kt贸ry chcesz zareklamowa膰, do艂膮czaj膮c聽do niego聽pisemne o艣wiadczenie,聽w kt贸rym opiszesz szczeg贸艂owe powody reklamacji produktu, form臋 rekompensaty, a tak偶e adres zwrotny oraz numer konta, na kt贸ry zostanie dokonany zwrot pieni臋dzy (w zale偶no艣ci od podj臋tej przez sklep decyzji).聽Przesy艂ka jest realizowana na Tw贸j koszt.
- W聽ci膮gu聽7 dni聽od otrzymania przesy艂ki poinformujemy Ci臋 mailowo lub telefonicznie o wyniku post臋powania reklamacyjnego.
- Je偶eli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w聽ci膮gu 7 dni聽roboczych od dnia podj臋cia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: napraw臋 reklamowanego produktu, przes艂anie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieni臋dzy.
- Je偶eli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnion膮, przeka偶emy Ci szczeg贸艂owe uzasadnienie podj臋tej decyzji i w聽ci膮gu 14 dni聽roboczych ode艣lemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku p艂atno艣ci kart膮 p艂atnicz膮 zwrot 艣rodk贸w zostanie wykonany na kart臋.
W razie w膮tpliwo艣ci, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@mistickers.pl lub telefonicznie:聽534 970 195聽. Udzielimy Ci wskaz贸wek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzi膰 reklamacj臋.