馃敟 -10% z kodem RABAT10 (od 200 z艂)

Brak wynik贸w
艁adowanie...
Sklep Mistickers/Reklamacje

Reklamacje

Przed odebraniem przesy艂ki zawsze sprawd藕, czy nie uleg艂a uszkodzeniu w transporcie. Je偶eli opakowanie posiada聽widoczne uszkodzenia聽zewn臋trzne, zalecamy聽odm贸wienia przyj臋cia przesy艂ki, a nast臋pnie skontaktowanie si臋 z nami pod numerem telefonu:聽534 970 195聽.

Po op艂aceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje mo偶liwo艣膰聽otwarcia paczki w obecno艣ci kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodno艣ci, sporz膮dzany jest protok贸艂 rozbie偶no艣ci, kt贸ry stanowi podstaw臋 p贸藕niejszej reklamacji.

Je偶eli zakupiony towar okazuje si臋 mie膰 wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy聽o post臋powanie zgodnie z poni偶sz膮 procedur膮 reklamacyjn膮:

  1. Prze艣lij do nas produkt, kt贸ry chcesz zareklamowa膰, do艂膮czaj膮c聽do niego聽pisemne o艣wiadczenie,w kt贸rym opiszesz szczeg贸艂owe powody reklamacji produktu, form臋 rekompensaty, a tak偶e adres zwrotny oraz numer konta, na kt贸ry zostanie dokonany zwrot pieni臋dzy (w zale偶no艣ci od podj臋tej przez sklep decyzji).聽Przesy艂ka jest realizowana na Tw贸j koszt.
  2. W聽ci膮gu聽7 dni聽od otrzymania przesy艂ki poinformujemy Ci臋 mailowo lub telefonicznie o wyniku post臋powania reklamacyjnego.
  3. Je偶eli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w聽ci膮gu 7 dni聽roboczych od dnia podj臋cia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: napraw臋 reklamowanego produktu, przes艂anie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieni臋dzy.
  4. Je偶eli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnion膮, przeka偶emy Ci szczeg贸艂owe uzasadnienie podj臋tej decyzji i w聽ci膮gu 14 dni聽roboczych ode艣lemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku p艂atno艣ci kart膮 p艂atnicz膮 zwrot 艣rodk贸w zostanie wykonany na kart臋.

 

W razie w膮tpliwo艣ci, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@mistickers.pl lub telefonicznie:聽534 970 195聽. Udzielimy Ci wskaz贸wek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzi膰 reklamacj臋.