Darmowa dostawa od 80 zł

Sklep Mistickers/Zwrot / Wymiana

Zwrot / Wymiana

Masz aż 60 dni na zwrot lub wymianę! (wyłącznie produkty niepersonalizowane)

Jak zwrócić produkty do sklepu

Wygodne Zwroty
1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

Pamiętaj, aby zwracany towar zabezpieczyć przed zniszczeniem, wkładając odpowiednie wypełnienie. Przesyłkę zapakuj w karton o regularnym kształcie, bądź foliopak używany przez daną firmę kurierską. Zaklej przesyłkę taśmą. Nie używaj folii strech.

2

Nadaj swoją przesyłkę przez Wygodne Zwroty

Przejdź do formularza, w którym nadasz swoją przesyłkę. Otrzymasz kod zwrotu lub dokumenty przewozowe. Swoją paczkę nadasz w Paczkomacie lub punktach takich jak: Żabka, Stokrotka, Auchan, Carefour.

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni. Zwrot środków otrzymasz na numer konta podany w formularzu odstąpienia od umowy.

WYMIANA

wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpieniu od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia

 

Możliwe jest również bezpośrednie odesłanie towaru na adres”

Mistickers Print Michał Baran

ul. Kmiecie 48

38-440 Iwonicz

Tel: 534 970 195

mail: biuro@mistickers.pl

W widocznym miejscu prosimy dopisać numer zamówienia 

– Kupujący odsyła towar na swój koszt.

– Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem

– Nie przyjmujemy paczek wysłanych do punktów odbioru (np. paczkomatów)

 

Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy pieniądze na konto 

Pieniądze zostaną zwrócone na konto pod warunkiem otrzymania towarów nieużywanych, czystych. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.

*W przypadku płatności PayPo zwrot zrealizowany zostanie tą samą metodą.